MY 18 BIRTHDAY

by - 6:22 PM

Před dvěmi týdny v úterý jsem oslavila svoje osmnácté narozeniny (k napsání článku jsem se ale dokopala až teď). Necítím se jako po nějaké velké změně, ale je to takový zvláštní pocit. Rozhodovat za sebe sama a nést plnou odpovědnost. Slavila jsem doma s rodinou a musím říct, že to celé moc hezky připravili. Na to že jsem v ten den byla i ve škole to proběhlo skvěle. Dostala jsem tolik krásných dárků, že jsem z toho ještě do teď překvapená. Osmnáct růží a velmi chutný dort s marcipánem. Samozřejmě jsem si ale nejvíc užívala přítomnost svých blízkých a atmosféru. Najednou mám ale pocit, že těch celých osmnáct let uběhlo nějak příliš rychle, ikdyž jsem se na to celou dobu těšila. Takže volné dny jsem celkem užila, teď se učím zacházet s macbookem (komplikovanější než jsem předpokládala), plánuji další tetování, přemýšlím co s vlasy jelikož modrá barva už mi lehce odrůstá a opět mě čeká několik věcí do školy. Právě proto už se těším na víkend, konečně nějaká chvilka odpočinku bez stresu a s hrníčkem čaje v ruce při nějakém dobrém filmu v tomto mlhavém a chladném počasí. Přežijte zbytek týdne, ještě tři dny do pátku!



You May Also Like

3 komentářů

  1. Jeee, dodatečně všechno nejlepší a snad se brzy potkáme! <3

    ReplyDelete
  2. taak síce dosť oneskorene ale prajem všetko najlepšie :) torta vyzerá fakt úchvatne a verím že darčeky tiež určite potešili :)

    čo sa toho času týka máš pravdu, tiež si myslím že letí strašne rýchlo, tiež som sa dlho na 18tku tešila.

    Dollie,style-and-live.blog.cz

    ReplyDelete
  3. Tak to všechno nejlepší! A do vlasů dej zase modrou, ta je prostě nejlepśí!

    ReplyDelete

Thank you for your comments! ♡